Placki bananowe dla leniwych

Dzisiaj przychodzę z drugim śniadaniem, jakie często lubię sobie robić. Są to placki z bananem i wiórkami kokosowymi, które robi się dokładnie 5 minut. Jest to dobra alternatywa dla osób, które mają mało czasu i przede wszystkim nie lubią eksperymentować w kuchni. Placki/placek można wrzucić do pudełka i mamy pełnowartościowy posiłek. Jeden z czterech/pięciu. Jako, że akurat dziś je robiłam to postanowiłam podzielić się przepisem. Mam chwilę wolnego czasu, odpaliłam więc laptopa, zrobiłam czystek i jedziemy z tematem.

Wszystko, czego potrzebujemy do przygotowania jednej porcji to: 
  • 1 jajko
  • 30 gramów wiórków kokosowych
  • 1 średniej wielkości banan
  • łyżeczka cynamonu
  • 45 gramów płatków owsianych 

Wszystkie składniki łączymy ze sobą za pomocą miksera albo po prostu blendera. Smażymy po kilkanaście sekund na rozgrzanej patelni, na łyżce oleju kokosowego (w biedronce za 9,99, może nie jakiś super, ale cena okej). Po usmażeniu możemy posypać wszystko wiórkami kokosowymi.

Opcjonalnie możemy również dodać odżywkę białkową w ulubionym smaku. Uważam jednak, że wiele odżywek psuje smak takich posiłków i jeśli nie mamy nic sprawdzonego - nie warto. Ja do swoich dodałam odżywkę TREC o smaku ciastek. Jej smak to 2/5, ale jest nieodczuwalna akurat w tych plackach, dlatego podbiłam sobie białko w posiłku. Jednak nic na siłę. 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarzy :

Prześlij komentarz