Korektor bourjois - hit czy rozczarowanie?

Poprzedni post cieszył się ogromnym zainteresowaniem, bo wyświetliło go prawie 7 tysięcy osób więc dziś opowiem trochę o korektorze, do którego przymierzyłam się już kolejny raz. A mowa o... Healthy Mix Anti-fatigue Concealer with Vitamin czyli o produkcie, który na celu ma krycie naszych skórnych niedoskonałości. Jak z tym jest?

Dla mnie kosmiczną zaletą tego produktu jest jego opakowanie. Od razu przykuwa ono uwagę, wygląda bardzo estetycznie i porządnie. Za 7,5 ml w regularnej cenie zapłacimy około 48 złotych. Sam produkt przepięknie pachnie - faktycznie witaminami. Szata graficzna szklanego pudełeczka, w którym jest umieszczony, urzekła mnie na tyle, że sięgnęłam po niego kolejny raz.

Ocenie podlegać będą trzy kwestie: 

1) KRYCIE - produkt jest średnio kryjący i myślę, że nie dorównuje pod tym względem catrice. Natomiast na pewno jest lżejszy i niewyczuwalny na twarzy - co dla mnie jest ogromnym plusem. Samo zakrywanie sińców jest przyzwoite, natomiast myślę, że z większymi przebarwieniami sobie nie poradzi. 

2) CENA - uważam, że regularna cena jest delikatnie kosmiczna i za 50 złotych dostaniemy spokojnie lepszej jakości korektor. Jednak warto skusić się na niego na promocji - wtedy wychodzi około 20 kilku złotych, co jest do przeżycia. 

3) DOSTĘPNOŚĆ - produkt jest dość łatwo dostępny i jest to plus. Spokojnie dostaniemy go w różnych drogeriach, w kilku wariantach kolorystycznych. Najbardziej uniwersalnym numerem jest 51, czyli najjaśniejszy odcień.

Reasumując - polecam ten produkt, ale tylko i wyłącznie w cenie promocyjnej. Uważam, że regularna cena jest przesadzona nawet jak na bourjois. Niemniej jednak produkt jest fajny, szczególnie na ciepłe dni, gdzie potrzebujemy lekkiego i nawilżającego korektora. Świetnie sprawdza się w duecie z pudrem od Bourjois, o którym wspomniałam w poprzednim poście. Ocena to 7,5/10.






Share this:

CONVERSATION

4 komentarzy :

  1. Kupiłam w Rossmann na promocji. To dobrze że jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś ta marka w ogóle nie kusi. Mam w planach wypróbować tylko ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń



  3. Chcesz wypromowac swój blog/strone a nawet MIEJSCOWOSC? Odwiedz naszą strone i dowiedz się więcej ! W komentarzu mozesz zostawic link do swojej strony lub bloga !

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam ani nie używałam tego korektora :) może to właśnie ten moment? Super post ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń