ROSSMAN -49% TOP 10 kultowych kosmetyków, które musisz mieć

Jako, że całkiem niedawno zaczął się zakupowy szał w drogeriach Rossman w całej Polsce, to postaram przybliżyć się kobiecej części internetów, co warto kupić, a czego raczej nie. Myślę, że każda z pań znajdzie tu coś dla siebie i jeśli jeszcze nie zrobiła zakupów - popędzi do drogerii. Będzie na to aż PIĘĆ dni, bo właśnie tyle trwać będzie jeszcze promocja. Poniżej zamieszczę kilka swoich ulubieńców oraz produkty, które nigdy mi się nie znudzą.  Dajcie znać w komentarzach, czy znacie któryś z tych kosmetyków. Zaczynamy. :)




1. Kultowy produkt, który kocham i będę kochać. Jest to rozświetlacz marki WIBO. Kosmetyk pięknie mieni się na twarzy, bardzo ciężko z nim przesadzić, a jego regularna cena oscyluje w granicach 10 złotych. Łatwo obliczyć rabat. Dobry produkt za pięć złotych - jak najbardziej tak. 





2. Bronzer Bourjois - Delice de Poudre. Jest to jeden z moich ulubionych pudrów brązujących. Wyglądem i zapachem przypomina czekoladę, a umiejętnie nałożony nie tworzy plam. Cena po obniżce to około 30 złotych. Polecam z całego serca! A nawet jeszcze bardziej.


3. Pomadka matowa lovely na moich ustach sprawdza się świetnie. Jedna warstwa w zupełności wystarczy, po zastygnięciu wytrzymuje bardzo długo i na spokojnie można ją zmyć. Występuje w trzech wariantach kolorystycznych, a cena po promocji to około 7 złotych. Są to grosze - za naprawdę przyzwoitą jakość. Produkt starcza na baaaardzo długi okres czasu. Czego chcieć więcej?





4. Kultowy podkład Bourjois healthy mix jeden z moich ulubieńców na cieplejsze dni. Podkład pięknie nawilża skórę, dlatego uważam, że nie sprawdzi się jedynie na cerze tłustej. Aktualnie wyszedł w nowej formule, w trochę innym opakowaniu - ale wedle mojej opinii, nie różni się on niczym od poprzedniej wersji. Ma piękne żółte tony. Po promocji około 30 złotych.  Myślę, że to niewiele jak za taki fajny produkt.


5. Puder Bourjois healthy balance z tym produktem polubiłam się jakiś czas temu. Pięknie wygładza i matowi skórę na długi czas. Prawdopodobnie nie zamienię go na żaden inny produkt - jako, że jego żółte tony również mi odpowiadają. Na przecenie około 35 złotych.




6. Róż l'oreal bardzo lubię ten produkt, bo fajnie się z nim pracuje nawet, gdy przesadzimy. Bez problemu schodzi i przy użyciu pędzelka fajnie się rozprowadza. Trochę ponad 20 złotych przy obniżce. Dobra cena za dobrą jakość. Wszystko gra! :)


7. Maskara z olejkiem arganowym fajny tusz na co dzień, który nie obciąża rzęs i nie tworzy efektu nóżek pająka... Bardzo lubię ze względu na ciekawy skład i dobry aplikator. Ok. 20 złotych.




8. Ten korektor to kultowy produkt. L'oreal true match to jeden z moich ulubieńców. Pięknie zastyga i ma prześlicznie żółte tony, które ładnie zakrywają oznaki zmęczenia. Jak dla mnie, zaraz po catrice numer jeden z korektorów drogeryjnych. Cena to około 18 złotych. Serdecznie polecam osobom bladym, które nie mogą dopasować do swojej cery korektora. On dopasuje się sam. Dosłownie! 




9. Bronzer, który pokochałam jako pierwszy. Astor, ma dwa odcienie. Brunette oraz blonde. W środku opakowania znajdziemy poręczne lusterko i pędzelek. Około 20 złotych. Astor słynie z fajnych produktów, także uważam, że ten bronzer będzie strzałem w 10. Starcza na bardzo długo, ponieważ mam go od roku, a jeszcze nie widać "dna". :) 







10. Hit za jakieś 5 złotych. Kredka do brwi z Miss Sporty. Bardzo fajnie się nakłada, posiada w zestawie przyjazną szczoteczkę, a jej cena po promocji to kilka złotych. Ma fajne odcienie, które spokojnie możemy dobrać według własnych potrzeb. Myślę, że na co dzień, do podkreślania brwi to idealna alternatywa za droższe produkty. 







Share this:

CONVERSATION

1 komentarzy :